0

סל ריק

חדשות

יעילה במיוחד, עדינה במיוחד – חומצה סליצילית

בבואכם לטפל בפצעוני אקנה, צלקות פוסט אקנה ותסמיני העור השמן – רצוי שתכירו את החומצה המככבת במוצרי הטיפוח אך לא תמיד מותאמת נכון למצב העור. שימוש נכון ויעיל בחומצה זו מצריך קצת "שיעורי בית" – לצורך כך הכנו לכם מדריך מקיף.

יעילה במיוחד, עדינה במיוחד – חומצה סליצילית 

חומצה סליצילית – מי את?

חומר המופק מקליפת עץ הערבה (בלטינית SALIX) ואשר מסוגל לפרק את הקראטין - החלבון שיוצר את תאי העור. מבין החומצות הרבות שקיימות בשימוש קוסמטי - זוהי החומצה היחידה שיכולה לפעול בסביבה שומנית, מסוגלת להיכנס לתוך הנקבוביות עצמן ולהמיס את פקקי הקראטין (שחורים), להמיס שומן עודף למנוע הצטברות שלו בנקבוביות ולבצע קילוף של תאי עור מיותרים. שימוש בחומצה סליצילית חושף עור רענן, חלק ובריא יותר.


למי מתאימה חומצה סליצילית?
לכל אדם המתמודד עם תסמיני העור השמן ובייחוד עם אקנה. חומצה סליצילית מסוגלת לנקות לעומק את נקבוביות העור, לנקז מהם סבום (שומן) עודף ואף במקרים של דלקות ומחלות עור היא מוכיחה את עצמה כיעילה מאד.

כמו כן הודות לתכונות האנטי דלקתיות שלה כשהיא חודרת לעומק העור ומבצעת את פעולת הפילינג היא עשויה להיטיב גם עם מצבי היפרפיגמנטציה (כתמי עור), מסייעת להפחית סימני גיל (קמטים, קימטוטים וכיו"ב). היא יעילה אבל לא אגרסיבית כשהיא בריכוז של 1% - 2%.

למי לא מתאימה חומצה סליצילית?
לבעלי עור יבש (סוג עור) או עור מיובש (מצב עור) לא מומלץ לעשות שימוש בריכוז גבוה של חומצה סליצילית משום שהיא יכולה להחמיר את היובש.

במקרי דלקת עור אטופית, בזמן הריון או הנקה; דלקות עור, במקרה של מחלות כרוניות או שימוש בתרופות חזקות – חובה להתייעץ עם רופא.

איך היא עובדת?
חומצה סליצילית חודרת לעור ומפרקת את הליפידים והשומנים אשר "מדביקים" יחדיו את תאי העור המתים. אם קשרים אלה לא יפורקו, תאי העור המתים עלולים לחסום את נקבוביות העור ולגרום להופעת אקנה.

ממה להיזהר?

  • יש להגביל את השימוש לאיזורים הבעייתיים ולא לבצע שימוש נרחב מדי.
  • לא למרוח קרוב מדי לאיזור העיניים.
  • מומלץ להתחיל שימוש בהדרגה (פעמיים-שלוש בשבוע ורק כשהתחושה נעימה אפשר לעבור לשימוש יומיומי).
  • לא מומלץ לשלב את השימוש בחומצה הסיליצילית עם חומצות אחרות או פילינגים אחרים.

המלצת מומחי כריסטינה לתכשירים עם חומצה סליצילית

יש לך פגמי עור כמו כתמים, פצעונים, צלקות או שחורים? קרם לילה מתקן מסדרת ביופיטו
מבוסס על חומצה סיליצילית יאזן, ישקם ויחליק את העור, ויגביר את התחדשות התא כך יימנעו נקודות שחורות.

עורך יבש ומחוספס? תרכובת החומצות וצמחי המרפא שיש בפילינג הצמחים מאותה סדרה יסיר תאי עור מתים, יטהר את העור מבפנים, ילטש אותו ע"י חשיפת עור חדש ורענן.

סובלת מתסמיני העור השמן או מהתרפצויות אקנה חוזרות ונשנות? החומצה הסיליצילית שיש בג'ל הטיפולי ללילה תעודד התחדשות התאים מבלי לגרום לגירוי, ובו בזמן תעכב התרבות חיידקים ודלקות.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב