קונים ב 199 שקל ומקבלים סבון דבש ומסיכת תפוח חינם

החזרות וביטול הזמנות

קנית מוצר ב- Christina.co.il? אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכייך.
וגם אם לא, אין בעיה. לקוח רשאי לבטל עסקה ולבצע החזרה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, במגוון אפשרויות:

  • ע"י משלוח הודעת ביטול/החזרה באמצעות דוא“ל לכתובת marketing@christina.co.il
  • בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 1-800-816-816
  • בצ׳אט-לייב באתר
  • במילוי טופס ביטול ייעודי באתר
  •  

    רק הלקוח המזמין (גם אם מיען את המשלוח לאחר) רשאי לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ“א – 1981 (להלן “החוק“) ולאמור לעיל ולהלן.

    כל החזר כספי שיינתן על ידי החברה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

    ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.

      הנחיות להחזרת פריט:
      יש לוודא שעברו פחות מ-30 יום מקבלת החבילה, שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.

      את ההחזרה תוכלי לבצע ע"י:

      • בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמי זאת מול שירות הלקוחות של Christina.co.il במייל marketing@christina.co.il ואנחנו נשלח אלייך שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
      • החזרה באמצעות דואר רשום לכתובת: כריסטינה ביו-קור מטיקס, רחוב עמל 58, פתח תקווה.
      • החזרה עצמית למחסננו – בכתובת: רחוב עמל 58, (קומה 2) פתח תקווה. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה.

        ומה קורה אח"כ?

        בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:

      1. קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.
      2. החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר שהחזרת (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלך), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר.
      3.  

        שימי לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.

        מוצר פגום?!
        היה וקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו marketing@christina.co.il) על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת. אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמת עבורו.

        לפרטים נוספים בנושא "מדיניות החזרות וביטול הזמנות" פני לתקנון האתר.




        תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

        - מיכל טל לוינסון צפרוני

        מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

        - בר סגל

        טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

        - אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב