0

סל ריק

חדשות

יום האהבה עבור כריסטינה מרים זהבי

יום האהבה עבור כריסטינה מרים זהבי

בימים מאתגרים אלו אנו זקוקים לכמות אדירה של אהבה וחיבוק חזק ומפנק בעיקר מעצמנו. אהבה עצמית זה מוטו לחיים שמלווה אותי בקריירה ובחיים הפרטיים.

עצות חמות לימים קרים: הסודות של כריסטינה מרים זהבי, נשיאת כריסטינה

עצות חמות לימים קרים: הסודות של כריסטינה מרים זהבי, נשיאת כריסטינה

תפסנו את נשיאת ומייסדת "כריסטינה", מרים זהבי, בין תל-אביב לפריז והיא גילתה לנו את הסודות הכי חמים לעור פנים זוהר ובריא, גם כשבחוץ קרררר.
ROSE DE MER – טיפול עומק עם תוצאות יוצאות דופן

ROSE DE MER – טיפול עומק עם תוצאות יוצאות דופן

אפשר לרפא ולשקם עור פגום בתוך 5 ימים בלבד! איך? עם פילינג ROSE DE MER שהוא 100% טבעי ובטיחותי. פילינג רב-עוצמה זה, שמצעיר ומרפא גם יחד, משיג שיפורים נראים לעין, כבר מהטיפול הראשון.

PEEL GOOD

PEEL GOOD

רובנו כבר מכירים את חשיבותו של התכשיר המופלא הזה, אבל מי שעוד לא התמכר לסגולות הפילינג – רצוי לדעת כמה הכלי הזה חשוב וקריטי לשמירת בריאות העור ונראותו.

טיפול GLOW

טיפול GLOW

לאחרונה השקנו בבית כריסטינה בתל אביב את טיפול GLOW שהוא טיפול להגברת זוהר. הוא קצר וממוקד מטרה – להשיב זוהר וחיוניות לעור הפנים שלך. טיפול הגברת הזוהר מתבצע בעמדת סקין בר, על כיסא בחלל חיצוני.
טיפוח העור – משחק קבוצתי

טיפוח העור – משחק קבוצתי

למה כדאי להשתמש בשגרת טיפוח שלמה ולא במוצר מזדמן?
כולנו רוצים עור בריא שנראה טוב. הדרך להשיג את זה היא לא תמיד פשוטה. מריחה של קרם לחות בלבד פעם ביום, ייתן מענה מצומצם לצרכי העור אפילו למי שניחן בגנים מעולים וגיל צעיר.

העור כראי לנפש

העור כראי לנפש

כולנו חווים בימים אלה מתח נוראי, חרדה, דאגה, עצב וקושי בתפקוד. מתח כזה מכניס את הגוף שלנו למגננה אמיתית וזו כבר עובדה מדעית שנחקרה כבר לפני שנים רבות. העור שלנו הוא איבר רגיש מאוד לסטרס ומגיב אליו מייד.
המדריך להתמודדות עם אקנה

המדריך להתמודדות עם אקנה

בעוד שהגורמים לאקנה של בני נוער הם הורמונליים וגנטיים, כמו גם הפרשה שומנית מוגברת שהיא חלק מתהליך ההתבגרות, אקנה של מבוגרים נגרמת למעשה משינויים הורמונליים ונוטה להיות עמוקה וכואבת יותר, ולחלוף אחרי פרקי זמן ארוכים יותר.

הכל על רטינול

הכל על רטינול

"רטינול הוא נגזרת של ויטמין A – בין הרכיבים העוצמתיים ביותר שנמצאו עד כה לשיקום והצערת העור והיחידי שאושר על ידי ה-FDA כאמצעי לטיפול בקמטים. הרטינול מעודד ייצור של קולגן ואלסטין וחידוש מהיר של תאי העור", מסבירה אורלי שגיא קוסמטיקאית בכירה ומדריכה בחברת הקוסמטיקה המקצועית "כריסטינה".

יעילה במיוחד, עדינה במיוחד – חומצה סליצילית

יעילה במיוחד, עדינה במיוחד – חומצה סליצילית

לכל אדם המתמודד עם תסמיני העור השמן ובייחוד עם אקנה. חומצה סליצילית מסוגלת לנקות לעומק את נקבוביות העור, לנקז מהם סבום (שומן) עודף ואף במקרים של דלקות ומחלות עור היא מוכיחה את עצמה כיעילה מאד.

 

ערכת אנטי-אייג'ינג טיפולית לגילאי 45-25 מסדרת פוראבר יאנג

לאהוב את עורך בכל גיל

ככל שהשנים חולפות, נבחין בביטויי ההזדקנות. בכל שלב נבחין בסימנים אחרים ובכל שלב ניתן יהיה לספק לעור את צרכיו באופן שונה. קראו במאמר חדש בבלוג שלנו על שלבי ההזדקנות ועל מה שנוכל לעשות בכל גיל כדי לעכב את הידרדרות העור
8 כללי זהב לשימוש נכון בקרם לילה

8 כללי זהב לשימוש נכון בקרם לילה

בעת השינה, הגוף שלנו עובד הכי קשה. כל המערכות בגוף מתחדשות כולל תאי העור. אם נשתמש בקרם לילה חכם עם חומרים פעילים אנחנו נסייע להתחדשות להיות אופטימלית!

    10 הטעויות שגורמות לעור יבש מדי

    10 הטעויות שגורמות לעור יבש מדי

    עם הכניסה לחורף, רמת הלחות שבאוויר צונחת, מה שמשפיע דרסטית על העור שלנו. יש לכולנו יכולת לשלוט בתופעה, למנוע החמרה שלה ואף למנוע אותה לחלוטין. חשוב לנו שתדעו ממה כדאי להימנע וכמובן כיצד לטפל נכון בעור בחורף.

    סטרס - מה הוא עושה לנו וכצד נמתן אותו?

    סטרס - מה הוא עושה לנו וכצד נמתן אותו?

    המציאות בה כולנו חיים מלאת סטרס וקצב החיים שלנו לעתים עמוס מדי ומלחיץ מדי. לכבוד יום הסטרס העולמי המצוין היום, חשוב שתבינו שלעודף לחץ יש מחיר גופני, רגשי וגם אסתטי... 




    תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

    - מיכל טל לוינסון צפרוני

    מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

    - בר סגל

    טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

    - אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב