0

סל ריק

חדשות

פפטידים – מהפכה בשמי הקוסמטיקה הרפואית

עולם הקוסמטיקה עבר מהפכה אמיתית בשנים האחרונות עם פיתוח רכיבים חשובים מאד – הפפטידים הביו ממטיים.

פפטידים הם תרכובות של חומצות אמינו מהם נבנים החלבונים בעורנו, ולמזלנו ניתנות לחיקוי מלאכותי.

הפפטידים מייצרים תוצאה דומה לזו של החלבונים המקוריים הטבעיים שלנו ואפילו מגרות את העור לייצר אותם בעצמו מחדש. הקוסמטיקה "הישנה" התמקדה במריחת קרמים שחדרו רק לשכבה העליונה ביותר של העור, כיום בעקבות טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו כבר יודעים להחדיר פפטידים וחומרים פעילים נוספים לעומק העור, להשפיע על האיזון בו ואף להגביר את הפעילות הרצויה שכבר נחלשה עם הגיל.

פפטידים – מהפכה בשמי הקוסמטיקה הרפואית

אילו פפטידים חשוב לחפש כשרוכשים תכשירים קוסמטיים?

  • לעור שמן מומלץ להשתמש בפפטידים מסוג Marin C Thiopeptide המשפיעים על בלוטות החלב ומונעים הישנותם של ראשים שחורים ולבנים. פפטיד זה מצוי ברוב מוצרי סדרת קומודקס הנותנת מענה מקיף לעור שמן ו/או אקנתי.
  • לעור עם היפר פיגמנטציה מומלץ להשתמש בקומפלקס פפטידים מבהירים - Whitening Peptide המאזנים את פעילות תאי המלנין ובשילוב עם חומרים פעילים נוספים בסדרת אילסטריוס, הם מסייעים בשליטה במנגנון הפרשת המלנין.
  • לעור בוגר יש לעשות שימוש בפפטידים שמעודדים ייצור קולגן, חומצה היאלורונית עצמונית ופרוטאוגליקנים – Penta Peptide כמו שיש בסדרת forever young המטפלת גם בסימני גיל קיימים וגם בעיכוב היווצרותם של חדשים.
  • לעור רפוי צריך קומפלקס פפטידים ממצק. בסדרת chateau-de-beaute יש 3D Peptide Complex - קומפלקס פפטידים ייחודי שמעודד בניית 6 סוגי קולגן רלוונטיים למיצוק העור.
  • לעור עייף, אפרורי וחסר חיוניות חשוב לספק פפטידים נוגדי רעלנים כדי לעודד פעילות אנזימים נוגדי חמצון בעור. בסדרות ביו פיטו, אנסטרס ומיוז אנו עושים שימוש בקומפלקס פפטידים מטהר Anti toxins Peptide
  • לעור עם קמטי הבעה עמוקים מומלץ שימוש בפפטידים דמויי בוטוקס המפחיתים הפרשת 'אצטיל כולין', החומר שמופרש מקצות העצבים לכיוון השרירים וגורם לכיווץ השרירים -Argilarin peptide הוא פפטיד שמככב בסדרת forever young.

קצרה היריעה מלציין את כל סוגי הפפטידים שתורמים רבות לשיקום ושיפור עורנו. בכריסטינה פיתחנו מספר תרכובות פפטידים שמשלבות את הטוב שבכל פפטיד כדי לתת מענה לכל בעיית עור. בנוסף טכנולוגיות "הובלה חכמה" במוצרינו מסוגלת להחדיר את הפפטידים לעומק העור ובכך להשיג אפקט ארוך טווח.

למה צריך להוסיף פפטידים לתכשירים קוסמטיים אם הם ממילא מצויים בגופנו?

התשובה פשוטה: בערך מגיל 30 הפעילות הטבעית והחיונית של הפפטידים הולכת ופוחתת בהדרגה כתוצאה מכך מערכות שונות בעור מאטות את תפקודן ולכן עורנו מזדקן, מתקמט, הופך לרפוי ומאבד מהברק והחיוניות שלו.

 תכשירים קוסמטיים טיפוליים איכותיים יכולים לעזור בצורה משמעותית ביותר באיזון, בשיקום ובהתחדשות העורית, על ידי שימוש בפפטידים במידה והם עשויים בטכנולוגיות מתקדמות שיודעות לשמר את הפפטיד הפעיל.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב