0

סל ריק

חדשות

PEEL GOOD

רובנו כבר מכירים את חשיבותו של התכשיר המופלא הזה, אבל מי שעוד לא התמכר לסגולותהפילינג – רצוי לדעת כמה הכלי הזה חשוב וקריטי לשמירת בריאות העור ונראותו.

למה צריך אותו?
עם חלוף השנים, העור עובר תהליך הזדקנות – הוא מאבד גמישות ולחות, מאבד נפח, מופיעים בתחילה קווי יובש, קמטי הבעה וקטמטוטים ומאוחר יותר קמטים עמוקים, קמטים, כתמי פיגמנטציה, קווי מתאר הפנים מתעמעמים, גוון העור מאבד מזוהר הנעורים ונראה אפרורי וכתוצאה מכל אלה – העור נראה זקן ועייף יותר. בין מגוון השיטות והתכשירים שיש בשוק להצערת עור הפנים, חשוב להכיר את הפילינג שיעשה הבדל עצום בתגובת העור לכל שגרת הטיפוח שלך.


איך פועל הפילינג?
העקרון הוא קילוף תאי עור; או זקנים, תהליך החושף תאי עור חדשים וצעירים והמעודד התחדשות ובנייה בכל שכבות העור. התוצאה שמתקבלת – עור בריא עם מראה זוהר, מתוח וצעיר הרבה יותר. תהליך הקילוף יכול להיות שטחי או עמוק ויש הרבה דרכים לבצע אותו.

למי מיועד פילינג?
לכולם בתנאי שהוא מותאם לסוג ומצב העור ברגע הנתון. כגון למצב של עור מיובש, עור במצב של הזדקנות מוקדמת, לעור עם כתמי פיגמנטציה, לעור בעל גוון אפרורי או צהבהב, לעור עם צלקות או כתמי פוסט-אקנה, לעור בוגר נפול עם קמטים עמוקים, לעור עם פצעי בגרות, לאיזון העור השמנוני.

פילינג ביתי מומלץ לשימוש כבר מגיל צעיר והכרחי מגילאי ה-20.

סוגים שונים של פילינג ביתי:

פילינג צמחים מטהר ומלטשcomodex scrub exfoliator

פילינג גרגירים

פילינג שמזרז את התהליך הטבעי בתאים שנמצאים כבר בשלב הנשירה, ומשיג רעננות העור. מקור הגרגירים הוא לרוב צמחי כמו זרעים טחונים, גלעיני פירות ועוד.

הנטייה כיום היא לעבור לגרגירים עגולים ולא חדים כדי שלא יפצעו את העור אשר נמסים המגע עם מים ועדיין מצליחים לשייף את שכבות העור המתות בלי לפצוע את השכבה העמוקה יותר.

פילינג מומלץ מאוד לעור שומני עם ברק עודף הוא פילינג סקראב לטיהור וחידוש העור מסדרת קומודקס

יש עוד המון סוגי פילינג חלקם משלבים גם גרגירים וגם חומצות - את יותר ממוזמנת ליצור קשר עם מוקד אבחון העור שלנו (ייעוץ חינם) ולקבל המלצה לזה המתאים בדיוק עבורך.
לייעוץ >>

פילינג צמחים מטהר ומלטש
לעור עם גוון אפרורי ועייף או למעשנים עם גוון עור צהבהב ממש יכול להתאים פילינג זה מסדרת ביו פיטו שמבצע קילוף אבל בו בזמן גם ממריץ את אספקת החמצן לעור ואת חילוך החומרים בו –דיטוקס אמיתי!

פילינג הבהרה
מתאים למי שמתמודד עם כתמי פיגמנטציה בנוסף לפעולת הקילוף הוא גם מכיל חומרי הבהרה המוחדרים לעור בזמן הפילינג.

סבון פילינג
מוצר ייחודי ביותר- סבון טיפולי לשיקום והבהרה מסדרת רוז דה מאר מכיל מרכיבי הנשלה טבעיים, חלקיקים זעירים של סיליקטים המופקים מאלמוגים, אשר מבהירים ומחדשים את העור.הנוסחה החדישה של הסבון מנטרלת קומודונים, מאזנת את ייצור החלב ומסלקת תאים מתים ובכך מטפלת גם באקנה, גם בפעילות פיגמנטציה וגם בתסמיני העור המזדקן.

פילינג חומצות
ניתן להשתמש בו דרך קבע ולראות תוצאות די מיידיות. חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות ממיסות את שקושר בין תאי העור המתים. לכל סוג ומצב עור יש צרכים אחרים ולכן רצוי להתאים פילינג חומצה ייעודי לטיפול.

אבחון עור כאן הוא קריטי כי לעור שומני מאוד תתאים חומצה סליצילית, לעור רגיש תתאים חומצה לקטית, לעור מיובש תתאים חומצה גליקולית ולעור עם פיגמנטציה מומלץ לשלב חומצה אזלאי.

לעור רגיש מאוד מומלץ פילינג חומצה לקטית 10% מסדרת הידרה שנותן תוצאות יפות מאוד ללא גרגירים וללא גירויים.

 

פילינג הבהרה וחידוש העור מסדרת אילסטריוספילינג צמחים מטהר ומלטש

לסיכום:

לפילינג לפנים יש המון יתרונות – הוא מטפל בפגמי עור, משיב זוהר וגוון חיוני, מחדש את העור ומחליק את מרקמו, מגביר את זרימת החמצן והמטבוליזם בעור.

פילינג ביתי מותר ואף מומלץ לכל סוגי ומצבי העור אך לאחר אבחון והתאמה אישית לפי היעדים אליהם תרצי להגיע. בכל מקרה תמיד רצוי למרוח מקדם הגנה אחרי שימוש בפילינג, לדאוג לקרם לחות איכותי שלא מתנדף מהר, לא להשתמש מדי יום כדי לאפשר לעור להתחדש (בדרך משתמשים בממוצע פעמיים בשבוע).

בעת אקנה פעיל, קופםרוז (נימי דם) או כשיש עור מאוד מגורה ודלקתי רצוי להיוועץ קודם עם קוסמטיקאית מוסמכת לגבי שימוש בפילינג בכלל.

תחושת עקצוץ קלה או אדמומיות רגעית חולפת לא צריכות להדאיג אותך. הן חולפות ולרוב מעידות על תגובת העור לרכיבים הפעילים שמתחילים לעבוד.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב