0

סל ריק

חדשות

שמירה על עור קורן ובריא בסתיו. כל הטיפים שעובדים, בשבילך.

הכירי את הרוטינה שתשמור על עורך בעונת המעבר ותאזן את רמות הסטרס והמתח

מזג האוויר המאפיין את הסתיו הוא הפכפך - רוח צוננת בערב, שינויי טמפרטורה וירידה באחוזי הלחות, עלולים לגרום לעורך לאבד מהחיוניות. העור יהיה יבש, אדמומי, השפתיים סדוקות
ובמקרים אחרים אף תיתכן הופעת סבוריאה, אקזמה ומחלות עור שונות שמתפרצות דווקא בתקופה זו.תופעות אלו מקורן בפגיעה במחסום העורי שנסדק כתוצאה מהיובש באוויר. היובש יוצר סדקים מיקרוסקופיים הגורמים לנידוף מהיר של נוזלים בשכבות העור השונות, דבר הגורם לאיבוד הגמישות.
לכן, ללא טיפול הולם – התופעה תתעצם ככל שמזג האוויר יתקרר: העור יראה יבש ומתוח, חסר ברק, מחוספס ולעיתים אף יסבול מקשקשת. כמו כן, תופעת היובש תפריע גם לתהליך התחדשות התאים בעור, להאצה בתהליך ההזדקנות ותגרום להופעת קימטוטים נוספים.

טיפוח העיניים והצוואר ביום ובלילה

כך תשמרי על עור בריא ומאוזן בתקופת הסתיו

ניקוי פנים - זה הזמן לנקות את הפנים עם חומרים עדינים ששומרים על בריאות המחסום העורי.
בעלת עור מעורב עד רגיל - השתמשי בסבון פנים במרקם מוס, ברמת חומציות 5.5, ששומר על האיזון בעור.
בעלת עור רגיל עד יבש - התחילי שימוש בחלב פנים, וההמלצה היא להוסיף גם מי פנים נטולי אלכוהול.

משקמים את העור בלילה - קרם הלילה אמור לסייע לעורך לשקם את עצמו מנזקים שנוצרו במהלך שעות היום. זה הזמן לעבור לפורמולות פעילות אך עדינות.

בעלת עור מעורב עד רגיל - השתמשי באופן קבוע בקרם המכיל חומצות או רטינול.
במיוחד בתוקפה זו, שלבי כאלו המכילים גם את פפטיד הקולקסיל, שתפקידו לאחות סדקים אשר נוצרו מהתייבשות העור ולשפר את עמידות המחסום העורי.

ההמלצה שלי: Harmonizing Night Cream מסדרת UNSTRESS

בעלת עור רגיל עד יבש - מניעת נידוף הנוזלים היא קריטית עבורך, כבר מתחילת סימני הסתיו הראשונים. השתמשי בקרם טיפולי שיחזק את המחסום העורי שלך.
חשוב לבחור קרם עשיר בחומרי הזנה שיתרמו לגמישות העור ויפחיתו תופעות של אדמומיות וגירוי הנלוות ליובש.

ההמלצה שלי: Quick Performance מסדרת UNSRESS

הגנה לאורך היום - בחרי סרום מרוכז ברכיבים פעילים, המהווים זריקת טיפוח אינטנסיבית לשכבות העור הפנימיות. בנוסף, השתמשי בקרם יום המגן גם על שכבות העור העליונות בזכות מרקמים עשירים יותר במרכיבי לחות והזנה, עם עדיפות לקרמים המספקים גם מסנני קרינה.

בעלת עור מעורב עד רגיל - אם בתקופת הקיץ נמנעת משימוש בסרום שלא יכביד, אל תוותרי על תוסף מרוכז וחיוני זה בעונת הסתיו. הסרום מסייע בשמירה ובשיקום השכבות הפנימיות של עורך, הוא יוצר את האיזון הנדרש בעור, מאפשר לו לפעול באופן טבעי ומשפיע מאוד על המראה הבריא והקורן.

ההמלצה שלי: Pro Biotic Day Cream SPF 15 Total Serenity serum - מסדרת UNSTRESS

בעלת עור רגיל עד יבש - העדיפי קרם יום שבו חומרים כמו: סרמידים וחומצות שומן חיוניו שימנעו נידוף נוזלים. חומצה היאלורונית שתפצה על מחסור במאגרי הלחות ופפטידים שנלחמים במזהמים סביבתיים.

ההמלצה שלי: Pro Biotic Day Cream SPF 15 & Absolute relaxer  - מסדרת UNSTRESS

שמירה על עור קורן ובריא

 

טיפוח העיניים והצוואר ביום ובלילה: אם לא נתת מספיק תשומת לב לאזורים האלו בעונות הסתיו והחורף יש חשיבות גבוהה לטיפוח ולטיפול באזורים עדינים ורגישים:
הם דקים יותר, יבשים יותר, ניזוקים בקלות ומתקמטים מהר יותר.

רצוי למרוח סרום לצורך טיפול בשכבות העור הפנימיות וחשוב להקפיד על פעולה זו גם באזור העיניים והצוואר.

ההמלצה שלי:  קרם עיניים ללילה – Harmonizing Night Cream – שיקום מנזקים והחלקת קמטוטים

אילו סוגי עור ירגישו אנחת רווחה דווקא בתקופת הסתיו?
עור שנוטה לשומניות עם נקבוביות פתוחות, נטייה לראשים שחורים ועור מעורב. בתקופת הקיץ, בעקבות עומס החום הכבד, העור "השומני" מפריש יותר חלב (שומן עורי) והנקבוביות מתרחבות. כמו כן, קיים סיכוי גבוהה יותר להופעת פצעונים וראשים שחורים ולבנים.
דווקא בעקבות הירידה בטמפרטורות בסתיו וירידה בעומס הלחות באוויר, סוגי העור הנוטים לשומניות ייהנו מהקלה הדרגתית ששיאה יהיה בחורף. העור יתאזן, יופיעו פחות נגעים והנקבוביות יתכווצו מעט.

הכותבת היא אורלי שגיא, קוסמטיקאית ראשית בחברת הקוסמטיקה המקצועית כריסטינה




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב