0

סל ריק

חדשות

טיפול GLOW

לאחרונה השקנו בבית כריסטינה בתל אביב את טיפול GLOW שהוא טיפול להגברת זוהר. הוא קצר וממוקד מטרה – להשיב זוהר וחיוניות לעור הפנים שלך. בחצי שעה ובעלות של 99 ₪ בלבד, תוכלי לראות תוצאות של ממש.

אם את חושבת לעצמך שזה נשמע יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי, חשוב שתביני שבמוצרי מכון יש ריכוזים גבוהים יותר של רכיבים פעילים וכשבונים טיפול עם פורמולות פעילות חכמות בטכניקות ייחודיות – העור מגיב מיד.

על הטיפול

טיפול הגברת הזוהר מתבצע בעמדת סקין בר, על כיסא בחלל חיצוני. הוא מתחיל בפעולת ניקוי ראשוני המבטיחה את חדירת הרכיבים הפעילים אל תאי המטרה.

פילינג ממריץ המכיל פלנקטון יעצים את אספקת החמצן לתאי העור, יגביר את חילוף החומרים בעור (ממש כמו התעמלות לעור).

החומצות שבפילינג יסירו תאי עור מתים (שבגללם יש לעור גוון אפרפר או צהבהב) ואז ייחשפו תאי עור צעירים בעלי גוון חיוני, ורדרד וזוהר יותר.

נמרח את עורך במסכה עשירה במינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון להם עורך זקוק ולסיום נעסה אל תוך העור סרום ולחות. כל אלה יחד ממשיכים את פעולת שיקום מחסום ההגנה העורי שלך.


למה עלי לצפות?
את תבחיני בשיפור במרקם, במראה, בגוון ובזוהר עור הפנים שלך. האפקט הזה ילווה אותך כשבוע לפחות.

פרט להסרת התאים המתים, אנחנו נבחין בצמצום נקבוביות, טשטוש קמטוטים והשטחת קמטים ותרגישי מעין אפקט של ליפטינג . מי שמגיעה עם אדמומיות, אי נוחות או גירוי בעור גם תחוש כבר בתום הטיפול בהקלה משמעותית ביותר.

לגבי הטווח הארוך – זה כבר ממש תלוי בך. אם את מגיעה לטיפולים באופן מזדמן ולעתים רחוקות, ללא שגרת טיפוח מותאמת בבית, מצב עורך יחזור למצבו הקודם – יש חשיבות רבה להמשכיות ולהזנה נכונה של העור ברכיבים להם הוא זקוק על מנת להתאזן, להתחדש ולתקן את עצמו.

אם תקפידי להמשיך את הטיפול בבית עם תכשירים המותאמים ספציפית למצב עורך, התוצאות יישמרו! למי שממהרת אבל רוצה להיראות זוהרת - טיפול GLOW הוא הטיפול בשבילך.

לתיאום טיפול >> 

שאטו דה בוטה  כריסטינה

 




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב