0

סל ריק

חדשות

הכל על רטינול

רטינול הוא מרכיב-על בקוסמטיקה כבר עשרות שנים ולא בכדי. הוא אהוב משום יכולתו למזער הופעת קמטים וקמטוטים ובעל סגולות מיטיבות נוספות לעור הפנים. שילוב רטינול בשגרת הטיפוח שלך יוכיח את עצמו בהצערת העור ובעיכוב סימני הזדקנות מוקדמת.

רטינול הוא מרכיב-על בקוסמטיקה כבר עשרות שנים ולא בכדי.

 

מהו רטינול?

"רטינול הוא נגזרת של ויטמין A – בין הרכיבים העוצמתיים ביותר שנמצאו עד כה לשיקום והצערת העור והיחידי שאושר על ידי ה-FDA כאמצעי לטיפול בקמטים. בתחום הקוסמטיקה כולנו מכירים אותו כחומצה רטינואית ובתכשירי הקוסמטיקה נוכל למצוא אותו כרטינול הגורם למעין קילוף ומותיר עור חלק, בריא ומוצק יותר. בנוסף, הרטינול מעודד ייצור של קולגן ואלסטין וחידוש מהיר של תאי העור", מסבירה אורלי שגיא קוסמטיקאית בכירה ומדריכה בחברת הקוסמטיקה המקצועית "כריסטינה".

בעבר השתמשנו רק באמצעי הסוואה כמו מייק-אפ ואיפור, או באמצעים כירורגיים, כיום יש לנו סוכן-שינוי אמיתי שיכול לחולל נפלאות במרקם העור, בסדירות שלו, בברק שלו ואפילו בטשטוש קמטוטים קלים. רטינול מגביר את קצב התחדשות התא ונאבק ברדיקלים חופשיים (בקטריות, זיהום אוויר, נזקים סביבתיים שונים) כך שהוא מגן על העור ומחזק את מנגנון הגנה העורי. בנוסף, יש לו יכולת מדהימה לגרום למראה עור זוהר ומוצק בבוקר אם השתמשת בו בלילה קודם.

מי זקוק לרטינול?
בגילאי 25+ רטינול יכול ממש לעכב ולמנוע הופעת סימני הזדקנות מוקדמים, כולל הקמטים העדינים והראשוניים ביותר.

מגילאי 35+ תשמחו לגלות שבצריכה עקבית לאורך זמן, השימוש ברטינול יסייע מאד להתחדשות תאי העור, לטיפול בקמטים וקמטוטים מכל הסוגים ובמיצוק העור.

בעור שמן או אקנתי, הרטינול מונע פקקים (ראשים שחורים), מצמצם נקבוביות ומטשטש צלקות פוסט אקנה בשל סגולות הקילוף שלו. במקרה של מצב אקנתי חריף יש להתייעץ עם רופא עור ראשית ובכל מקרה מומלץ להתחיל בהדרגה כדי למנוע מיובש וגירוי להחריף מצב דלקתי בעור.

משרד הבריאות הישראלי לא ממליץ על שימוש ברטינול בזמן הריון והנקה ולכן יש להימנע מכך.

איך לשלב רטינול בשגרת הטיפוח?
סרום מבוסס רטינול
יילחם בסימני ההזדקנות העיקריים, כמו קמטים, ויפעל להחלקת ולהבהרת העור.
מומלץ לשלב בהדרגה כדי שהעור יוכל להתרגל לנוסחה העוצמתית שלו. במהלך השבוע הראשון, התחילי במריחת שתיים עד שלוש טיפות על עור נקי ויבש פעמיים בשבוע. בשבוע השני, השתמשי ערב כן וערב לא. בשבוע השלישי, השתמשי מדי לילה בשילוב קרם לחות.

סרום יין למיצוק וזוהר מיידי או סרום אנטי אייג'ינג מסדרת שאטו דה בוטה מכילים רטינול מקוספל ומהווים טיפול בעל ביצועים גבוהים, המפחית בצורה ניכרת את סימני ההזדקנות כמו קמטים וגוון עור לא אחיד, מעודד את גמישות העור וחיוניותו.

קרם לילה.
"אנחנו בכריסטינה מאמינים שכל תכשיר חייב להיות מותאם למצב עור. לכן, אנו עושים שימוש ברטינול שיעילותו הוכחה מעבר לכל צל של ספק ממחקרים בלתי תלויים, אבל משלבים אותו בפורמולות שונות המותאמות למצב העור הספציפי", מסבירה אורלי שגיא.

עבור עור שמן או אקנתי שילבנו את הרטינול עם חומצה סליצילית וכך בג'ל הטיפולי ללילה של קומודקס יש את כל מה שצריך כדי למנוע פצעונים, שחורים, לצמצם נקבוביות, להפחית צלקות ולהחליק עור תפוזי.

לעומת זאת בקרם הלילה המתקן מסדרת פוראבר יאנג, הרטינול המקופסל משולב עם ETF כדי למקד את יעילות המלחמה בהזדקנות העור.

ובקרם Retinol E Active של כריסטינה יש שילוב אופטימלי של רטינול עם ויטמין E למיצוק ולשיפור מצב הקמטים וצלקות פוסט אקנה גם בעומק העור.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב