0

סל ריק

חדשות

מסע מופלא לעולם הקסום של הפילינג

פילינג לפנים הוא קצת כמו קסם. הוא יכול לטפל בסוגים רבים של בעיות עור, מאקנה וצלקות ועד פיגמנטציה וקמטים, וכל מה שביניהם; הוא יכול לשפר את מרקם העור והוא מסוגל לגרום לעור שלנו להיראות מלא חיות וזוהר. אבל יש גם אבל – כדי שהפילינג יוכל לעשות את הקסם שלו, עליו להתאים לסוג העור שלכן.

ישנם כמה סוגים של פילינג לשימוש ביתי

פילינג עם גרגרים העשויים האבקת גרעינים שונים המיוצרים בין היתר מגלעיני מישמש. ישנם גרגרים עדינים מתערובת גרוסה של עלים שונים או גרגרים עדינים מחומר סינטטי. היתרון של הפילינג שבתהליך שפשוף הפילינג על העור, הוא מסיר את תאי עור מתים וחושף עור צעיר ורענן שמסתתר מתחת למעטה העליון.

פילינג מכיל חומצות אלפא הידרוקסיות, (חומצות פירות), וחומצה סליצילית (בטא הידרוקסיות) הוא אפקטיבי לכל סוגי העור, במיוחד לטיפול בעור שסובל מאקנה ועור רגיש. מכיוון שיש לו היכולת להמיס את הקשרים בין התאים המתים ובכך לשחרר את אחיזתם ולהסירם בקלות רבה.

באיזה פילינג להשתמש?

באופן כללי, פילינג לפנים מסירים את השכבה החיצונית של העור במטרה לעודד התחדשות של תאים. ההבדל בין הסוגים השונים הוא שישנם כאלה שמקלפים יותר מאחרים. לכן, מומלץ לבחור בפילינג על פי סוג העור שלכן אבל בכל מקרה, תמיד עדיף להתייעץ עם המקצוענים והמקצועניות לפני שתבחרו בפילינג.

  • עור יבש – השתמשו בפילינג עדין וודאו שאתן מזינות את העור עם קרם לחות עשיר אחרי הטיפול. תכיפות של פעם בשבוע בתקופת הקיץ ופעם ב 10 ימים בתקופת החורף, תספיק בהחלט לעור יבש.
  • עור שמן – אם עורכן שמן, עם נקבוביות פתוחות, השתמשו בפילינג גרגרים, פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע. הוא יעזור לנקות היטב את העור והנקבוביות, לסלק את עודפי התאים המתים האופייניים לעור השמן וימנע הופעה תכופה של ראשים שחורים.
  • עור שסובל מאקנה פעיל – עדיף להימנע שימוש בגרגרים. מומלץ להשתמש בחומצה סליצילית שממיסה היטב את השומן שבתוך נקבוביות העור ומסייע לרפא את הפצעים.
  • עור רגיל – אם יש לכן סוג עור רגיל המשמעות היא שאתן יכולות להשתמש בפילינג פעמים בשבוע אם תרצו בכך ותוכלו לבחור בכל סוג של פילינג שתחפצו בו.

דגשים לשימוש

  • תדירות השימוש המומלצת אינה יומיומית כדי להימנע מהתייבשות. פעמיים בשבוע יספיקו. עור רגיש מאד יסתפק בפעם בשבוע.
  • הקפידי להשתמש במוצרים משלימים שמוסיפים לחות, כמו מסכות פנים ותכשירי לחות שמכילים חומצה היאלורונית.
  • בהריון או מיניקה? הימנעי משימוש בפילינג המכיל חומצות רטינול.
  • בעלת עור כהה? לא כל פילינג יתאים לך. עור הנוטה לכתמי פגימנטציה מפריש מלנין באופן לא מאוזן ויגיב לא טוב לפילינג עמוק מדי או תכוף מדי שיכול להחמיר את מצבו. רוב המוצרים הייעודיים לפיגמנטציה מיועדים לעונת החורף בלבד אבל לכריסטינה יש פילינג מצוין ובטוח לשימוש רצוף כל השנה שממש מאזן את הפרשת המלנין ומקנה לעור מראה בהיר וחלק יותר.

אחרי פילינג לשימוש ביתי

אל תמרחי מרכיבים שעלולים לגרום לגירוי בעור (רטינול הוא אחד החומרים שמהם עליכן להימנע), אבל הקפידי להשתמש במוצרים שמוסיפים לחות, כמו מסכות פנים ותכשירי לחות שמכילים חומצה היאלורונית.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב