0

סל ריק

איזה סוג פיגמנטציה יש לי?

פיגמנטציה מתייחסת לשינויים במלנין (פיגמנט) של העור שלך, אך ישנם סוגים שונים והם לא מגיבים לאותם טיפולים. מובן מאליו שאבחון נכון של סוג הפיגמנטציה שאת חווה הוא חיוני לבחירת הטיפול.

מסכת הריון ופיגמנטציה הורמונלית
מופיעה בגיל הפריון אצל נשים ובייחוד אצל הריונית שמבחינות בשינוי בגוון הפנים – כתם הנפרש מהמצח דרך האף והלחיים ועד השפה. צורתו מזכירה צורת פרפר אבל לא מחייב שכל האיזורים ייראו אותו דבר וחלק מהאיזורים נגועים יותר מהאחרים.

מלזמה
כתמים בגווני חום בהיר הממוקמים על הפנים לרוב על הלחיים, המצח, השפם. נשים שיש להם קרובות משפחה מדרגה ראשונה עם היפרפיגמנטציה שמקורה במלזמה – כנראה יסבלו גם הן ממנה.

כתמי שמש
נגעים שטחיים שיכולים להיות בהירים על גבי עור כהה אבל גם בגוון חום כהה לבעלות עור בהיר. במקביל העור הופך לעתים פחות גמיש ובחלק מהמקרים מופיעים בו נימים.

אדמומיות במחשוף - Poikiloderma
פגיעה ישירה של קרינת UV גורמת אחרי שנים ארוכות לעור בעל אדמומיות קבועה באיזורים שנחשפו לשמש כמו זרועות אבל בעיקר מחשוף. זה יתחיל להופיע מגיל 40 ויגיע לשיא כנראה אחרי גיל 50 כשהעור מאבד קולגן ומידלדל ואז נראה כהה יותר משאר הגוף. פחות אופייני לצעירות.

היפרפיגמנטציה כתוצאה מדלקת בעור
כאשר העור עובר "טראומה" כמו כוויה, חשיפה ממושכת לשמש, פציעה או טיפול פולשני בעלי עור כהה כנראה יסבלו מפיגמנטציה - כתמים חומים שיופיעו על גבי המקום הפגוע ואם לא יטופלו יישארו לטווח הארוך.

ייתכן מצב בו תסבלי מפיגמנטציה מעורבת, כלומר, אם את בעלת נטייה להיפרפיגמנטציה, כנראה שבעת ההריון תהיה לך "מסכת הריון", אחרי חשיפה לשמש יופיעו כתמים ובגיל מבוגר מחשוף אדמומי. לעתים גם כמה סוגי פיגמנטציה בו זמנית. במקרה כזה חשוב מאד להיוועץ טלפונית עם קוסמטיקאית מוסמכת שתיתן לך מענה מקצועי.

לייעוץ מקצועי לחצי כאן

עכשיו כשאת יודעת איזה סוג פיגמנטציה יש לך, הגיע הזמן לטפל! קיימים כיום תכשירים חדשניים רבי עוצמה, עם תוצאות מוכחות להבהרת העור ולטשטוש כתמי פיגמנטציה שתוכלי להשתמש בהם בעצמך בבית ולסגל שגרת טיפוח מותאמת למצב עורך.


קרם יום מבהיר עם הגנה מסדרת אילסטריוס SPF 50 | כריסטינה ישראל

קרם יום מבהיר עם הגנה מסדרת אילסטריוס SPF 50

220.00 ₪

קרם יום עשיר במרכיבי הגנה מגביר זוהר ושומר על גוון אחיד וקורן.

מפחית כתמי פיגמנטציה הנגרמת כתוצאה מנזקים סביבתיים ובמקביל מונע היווצרות כתמים חדשים. טכנולוגיה חדשה מעצימה את יכולת ההגנה של מסנני קרינת UVA ו- UVB ומעניקה הגנה בטווח רחב יותר. חומצה היאלורונית מרווה את העור ומסייעת במראה עור בריא וחיוני, לצד רפלקטורים המקנים לעור מראה מואר ומשיבים לו את הברק הטבעי.

סרום הבהרה ללילה מסדרת אילסטריוס | כריסטינה ישראל

סרום הבהרה ללילה מסדרת אילסטריוס

220.00 ₪

סרום לחות לתחזוקה יומיומית.

מותיר את העור בהיר וזוהר.מגביר את רמת הלחות בעור ותורם לגוון עור אחיד, גמיש וחלק. מועשר בנוגדי חמצון עוצמתיים ומותיר את העור מלא בלחות וקורן.

מסכת פנים לטיפול בכתמים מסדרת אילסטריוס | כריסטינה ישראל

מסכת פנים לטיפול בכתמים מסדרת אילסטריוס

159.00 ₪

מסיכה טיפולית מפחיתה באופן משמעותי כתמים כהים ומסייעת בהשגת מראה עור זוהר ואחיד.

קומפלקס מינרלי מאיץ את תהליך הבהרת העור והמינרל הימי הכחול המצוי בו מעניק אפקט הבהרה אופטי לשיפור גוון העור. המסכה, בעלת תכונות מרגיעות, אנטי דלקתיות ונוגדות רדיקלים חופשיים.

כתבות נוספות