0

סל ריק

פיגמנטציה – לא גזירת גורל!

את מסתכלת על עצמך בראי ופשוט מסרבת לקבל את הכתמים, הכהויות והגוון הלא אחיד של עור הפנים שלך. זהו? ככה זה יישאר?! החדשות הטובות הן שבטיפול נכון ועקבי לאורך כל השנה - תוכלי לטשטש ואפילו להבהיר את הכתמים.

למה זה קורה?
כתם כהה על העור או איזורים להם גוון שונה משאר האזורים בפניך נוצרים בגלל ריכוז גבוה מדי של של פיגמנט כהה הקרוי מלנין. ההצטברות של התאים המייצרים את המלנין (מלנוציטים) גורמים לכך וברוב המקרים פעילות היתר של תאים אלה נגרמת כתוצאה מחשיפה לשמש, פעילות הורמונלית לא מאוזנת או פשוט גיל.

לכן אנחנו רואים הכרח באיזון מעמיק של תהליך ההיפרפיגמנטציה - התייחסות לא רק לסימפטום (הכתם בשכבות העליונות) אלא כזה שמאזן את הפרשת המלנין כבר בשכבות העמוקות של העור.

תכנית לניהול המלנין
טיפול איכותי הוא כזה שייקח בחשבון את כל שלבי הפרשת המלנין וינטרל את כל הגורמים המאיצים את פעילותו ולאר רק חומרי הבהרה. כך תוכלי לשלוט בהופעת כתמים חדשים וישפרו את הכתמים הקיימים.

תכנית כזו נשענת על 2 עקרונות קריטיים:

1. קומפלקס חומרים פעילים אפקטיביים ובטוחים לשימוש עקבי כל השנה -יש שפע של חומרים פעילים אפקטיביים לטיפול בפיגמנטציה, הבעיה שמרביתם בעלי רגישות גבוהה לקרינה, כגון: הידרוקינון, חומצה קוג'ית, ארבוטין רטינול וחומצות אחרות. בחשיפה לקרינה הם עלולים להפוך את הכתמים לכהים יותר ולכן הם מומלצים לשימוש רק בחורף. מומלץ להשתמש במוצרים המכילים חומרים פעילים יעילים ובטוחים כמו תמצית כורכומין, ניאצינמיד, וויטמין C יציב, תמצית מעץ בולדו צ'יליאני, פפטידים להבהרה ונוספים, להם תכונות הבהרה מודגשות ועם זאת אינם מגרים את העור

.2. מערכת הובלה חכמה - במעבדות של כריסטינה משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת המחדירה חומרים פעילים לעומק העור באמצעות קפסולות חכמות שנפתחות ומפזרות את החומר הפעיל רק בהגעה לעומק העור. היתרון של מערכות ההובלה הוא בכך שכל החומר הפעיל מגיע ליעדו ולא מאבד מריכוזו בדרך. לקפסולה מנגנון שחרור מושהה, כך שהחומר הפעיל מתפזר ומשפיע לזמן ממושך יותר - פעולה שגם תפחית מסף הגירוי האופיינית לחומרים פעילים כגון חומצות, רטינול ויטמין C ועוד.

טיפולי הבהרה בקיץ
ברוב המקרים תאי פיגמנט נפגעים בשל חשיפה מרובה לשמש בגילאים צעירים. ברגע שתפקוד תאים אלה נפגע, הם מגיבים בפעילות יתר והפיגמנטציה תחזור בכל פעם מחדש ברגע שתפסיקי לטפל בכתמים.

לכן חשוב לאזן את פעילותם של תאים אלה כל יום, פעמיים ביום ובכל השנה ולא רק בחורף. עקביות היא שם המשחק. כשהתאים שמייצרים את הפיגמנט יוצאים מאיזון, הם פועלים כל היום וכל יום. הם לא מחכים ללילה או לחורף כדי שתטפלי בהם. 

הפסקה של הטיפול תגרור אחריה הופעת הכתמים מחדש וכל המאמץ שלך להבהיר בתקופת החורף ירד לטמיון. מרכיבים בעלי רגישות גבוהה לקרינת השמש (כמו בתכשירים הניתנים במרשם רופא) יכולים בחשיפה לשמש להתחמצן ולהחמיר את מראה הכתמים שיתקבעו בעורנו.
הם לא מתאימים לשימוש בתקופת הקיץ שהיא העונה הארוכה ביותר בשנה בישראל, ואפילו בחורף שלנו יש הרבה ימי שמש. לכן, שימוש קצר רק בתקופת החורף לא יוביל לתוצאה של העלמת הכתמים, וברגע שמפסיקים להשתמש בו - הכתמים יופיעו מחדש.

תיאום ציפיות
פגיעה ישירה של קרינת UV רבות מבקשות לקבל הערכת זמן להבהרת הכתמים וחשוב לנו להבהיר שטיפול בהיפרפיגמנטציה אינו מיידי אלא תהליכי. 

הזמן הוא גורם משתנה בין אדם לאדם. בהירות עור בדרך כלל יחושו בשיפור תוך זמן קצר יותר מכהות עור. גם אורח החיים משפיע - סטרס גבוה מעכב תוצאה. חשיפה מרובה לשמש (גם אם את משתמשת בקרם הגנה) יכולה להאט את השיפור. 

ישנן תרופות מסוימות המגבירות רגישות העור לשמש. גם מחסור בשעות שינה ועישון ישפיעו על מהירות התוצאות. יש כאלה שתוך חודש יחושו בשיפור משמעותי ויש כאלה שייקח להן למעלה משנה.

לסיכום: כתמי פיגמנטציה אינם גזירת גורל, ניתן לטשטש ואפילו להעלים אותם, החומרים הפעילים שיש כיום והטכנולוגיות המתקדמות הזמינות לנו כיום יכולים לשלוט בבעיה ואפילו לפתור אותה כליל. זכרי שאין קיצורי דרך ואין תכשירי קסם, זהו תהליך המצריך ממך סבלנות ועקביות.

Section

שגרת טיפול מומלצת:

פעמיים ביום בוקר וערב

ניקוי בסבון פנים עם חומצה גליקולית

פעם בשבוע

פילינג עדין לקילוף קל ומסכה מינרלית לשיפור גוון העור.

בבוקר

סרום מיוחד ליום שיש בו ויטמין C ויודע להיאבק בנזקי קרינת השמש.
לאחריו קרם יום עם SPF 50 עם פפטיד הבהרה, ויטמין E ורכיבי לחות משמעותיים.

בערב

בערב אחרי מקלחת שימוש במי פנים עם רכיבים פעילים לשם הרגעה, לחות והבהרה.
לפני השינה סרום מועשר בנוגדי חמצון עוצמתיים ולאחר מכן קרם לילה עם רטינול.

ILLUSTRIOUS - טיפול הבהרה למראה עור אחיד, חלק ונטול פגמים


ILLUSTRIOUS טיפול חדשני רב עוצמה, מבוסס תוצאות, להבהרת העור ולטשטוש כתמי פיגמנטציה, חידוש זוהר הנעורים וקבלת גוון עור טבעי וחלק. כל תכשירי הטיפול מבית כריסטינה משלבים ביעילות בין טיפולים במכוני יופי לבין טיפולים מתמשכים בבית כדי למנוע בעיות עור ולטפל בהן ביעילות, להפחית את התסמינים ולהשיג עור בריא ויפה יותר.

למוצרי הסדרה >>
ערכת הבהרה לטיפול עוצמתי בכתמים וליצירת גוון עור אחיד מסדרת אילסטריוס | כריסטינה ישראל

ערכת הבהרה לטיפול עוצמתי בכתמים וליצירת גוון עור אחיד מסדרת אילסטריוס

561.00 ₪

ערכת הבהרה לטיפול עוצמתי בכתמים וליצירת גוון עור אחיד.

אם את מתמודדת עם שינויים בגוון העור כתוצאה מהיפר פיגמנטציה:כתמים באיזור השפה שנראים כמו שפם או על הלחיים והמצח הגורמים - יש פתרון מוכח שעובד! ערכת ILLUSTRIOUS מאזנת את הפרשת המלנין הגורם לכתמים ויוצרת מראה עור אחיד, חיוני וזוהר. בערכה רוטינת טיפוח של מוצרי סדרת ILLUSTRIOUS המתבססת על 15 רכיבים פעילים ויעילים בהם ניתן לעשות שימוש במהלך כל השנה כולל בקיץ! פעולת ההבהרה עוצמתית כך שגם כתמים ותיקים מטופלים וגם נמנעת הופעתם של כתמים חדשים.

כתבות נוספות