0

סל ריק

YOU CAN BE A MOM AND YOU CAN BE 'IT MOMZ'

כריסטינה בשיתוף פעולה מדליק עם מותג קופסת ההפתעות הורודה – IT MOMZ

מידי חודש עושה את דרכה הקופסה הורודה אל אימהות טריות בארץ. זאת בכדי לספק לרכים הנולדים שפע של פריטים מדליקים מהמותגים האיכותיים ביותר בארץ ובעולם. הקופסה ה"שיקית" של המותג IT MOMZ מרכזת מגוון מוצרים לתינוק, החל מגיל לידה ועד גיל שנתיים, ובה מוצרים מעולמות תוכן שונים: צעצועים, טקסטיל, מזון ועוד. 

אך הדובדבן האמיתי בכל קופסה, לצד הפינוקים המדהימים לקטנטנים, הוא פריט יחיד ומיוחד, מושקע ואיכותי המוקדש דווקא לאם הטרייה. תשומת לב קטנה באריזת מתנה שנותן מענה על צורך ממשי של האם בתקופה המורכבת שלאחר הלידה.

חודש אפריל הגיעה ואיתו הקופסה שנשלחה לפתח ביתן של אלפי מנויות המותג ובפנים מוצר הכרחי לכל אמא טריה, כזה שיגרום לה להראות זוהרת גם אחרי לילה ללא שינה ולהוציא את הסלפי המושלם בכל תמונה עם הבייבי החדש. מדובר במוצר אחד, מיוחד שעובד! – Eyelift מסדרת Silk. קרם עיניים עוצמתי, במרקם קליל שנספג בקלות ויוצר הרמה לעור סביב העיניים. מטשטש באופן מיידי קווים עדינים וקמטוטים בשולי העין ומפחית את העיגולים השחורים ונפיחות. Eyelift מסדרת Silk מכיל קומפלקס רכיבים סופר עוצמתיים, אלו חודרים לעומק התא ויוצרים תהליך הרמה טבעי המחליק את העור מסביב לעיניים ויוצר גוון אחיד ונקי. 

קרם עיניים עם אפקט מתיחה מסדרת סילק
קרם עיניים עם אפקט מתיחה מסדרת סילק

קרם עיניים עם אפקט מתיחה מסדרת סילק

241.00 ₪

  • עלייה מיידית של 34% בהידרציה בעור.
  • מסווה את הסימנים העדינים של עיניים מזדקנות.
  • משיג מתאר עיניים הדוק יותר, חלק יותר וגמיש.
  • משפיע באופן מיידי על מתיחת העור באזור העיניים. מפחית קמטים ומבהיר עיגולים כהים.
  • כתבות נוספות

    ROSE DE MER – טיפול עומק עם תוצאות יוצאות דופן

    ROSE DE MER – טיפול עומק עם תוצאות יוצאות דופן

    אפשר לרפא ולשקם עור פגום בתוך 5 ימים בלבד! איך? עם פילינג ROSE DE MER שהוא 100% טבעי ובטיחותי. פילינג רב-עוצמה זה, שמצעיר ומרפא גם יחד, משיג שיפורים נראים לעין,...

    עצות חמות לימים קרים: הסודות של כריסטינה מרים זהבי, נשיאת כריסטינה

    עצות חמות לימים קרים: הסודות של כריסטינה מרים זהבי, נשיאת כריסטינה

    תפסנו את נשיאת ומייסדת "כריסטינה", מרים זהבי, בין תל-אביב לפריז והיא גילתה לנו את הסודות הכי חמים לעור פנים זוהר ובריא, גם כשבחוץ קרררר.

    יום האהבה עבור כריסטינה מרים זהבי

    יום האהבה עבור כריסטינה מרים זהבי

    בימים מאתגרים אלו אנו זקוקים לכמות אדירה של אהבה וחיבוק חזק ומפנק בעיקר מעצמנו. אהבה עצמית זה מוטו לחיים שמלווה אותי בקריירה ובחיים הפרטיים.